Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(146)
Forma i typ
Książki
(141)
Publikacje dydaktyczne
(54)
Publikacje fachowe
(39)
Poradniki i przewodniki
(23)
Publikacje naukowe
(9)
Proza
(7)
Druki ulotne
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(107)
nieokreślona
(21)
wypożyczone
(20)
Placówka
Biblioteka główna
(24)
Czytelnia
(1)
Zbiory Pedagogiczne
(120)
Filia w Gnojnej
(1)
Filia w Kolnicy
(1)
Filia w Kopicach
(1)
Autor
Okuniewski Juliusz
(7)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(6)
Hinz Magdalena
(6)
Grandin Temple (1947- )
(5)
Krukowska Małgorzata
(5)
Masłowska Joanna
(5)
Barańska Małgorzata
(4)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(4)
Attwood Tony (1952- )
(3)
Dudek Sandra
(3)
Dudziec Kamila
(3)
Gubała Magdalena (1982- )
(3)
Głuchowska Hanna
(3)
Jarosz Magdalena (pedagog)
(3)
Naprawa Renata
(3)
Skowrońska Emilia
(3)
Stojanowski Jacek
(3)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(3)
Bentkowska Dorota
(2)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Busz Anna
(2)
Domagała Aneta
(2)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(2)
Kańciurzewska Anna
(2)
Konopacka Elżbieta
(2)
Krzyśpiak Wiktoria
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Lillard Paula Polk (1931- )
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Mirecka Urszula
(2)
Pawłowska Róża (1946- )
(2)
Różańska-Gał Anna
(2)
Sabik Magdalena
(2)
Tomaszewska Maria
(2)
Arciszewska-Binnebesel Alina
(1)
Baker Jed‏
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barańska Małgorzata. Autor
(1)
Barber-Wada Karra
(1)
Berman Tali Field
(1)
Binek Lidia
(1)
Blok Beata
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borowska Magdalena
(1)
Brodowska Joanna (1974- )
(1)
Brown Steven (1952- )
(1)
Brzeska Zofia
(1)
Bullock Claire
(1)
Burniewicz Józef
(1)
Celińska Sylwia. Autor
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Czerwonka Dagna
(1)
Delaney Tara
(1)
Deputowski Piotr
(1)
Edelson Stephen M
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Field Elizabeth Ives
(1)
Franek Anna
(1)
Franszczuk-Truszkowska Marta
(1)
Förder Gabriele
(1)
Gallos Sylwia
(1)
Garnett Michelle
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Griffin Simone
(1)
Gruszka Magdalena
(1)
Gruzewski Kevin
(1)
Gubała Elżbieta (ilustratorka)
(1)
Gurnett Jane (1956- )
(1)
Gut Magdalena. Autor
(1)
Gut-Orłowska Magdalena
(1)
Hudson Diana
(1)
Janiak Iwona
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jessen Lynn Lillard
(1)
Johnson Jane (1966- )
(1)
Jundziłł Elżbieta
(1)
Jundziłł Elżbieta (1954- )
(1)
Jundziłł Elżbiety
(1)
Kaim Anna
(1)
Kalil Christine
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumacz)
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Koneberg Ludwig
(1)
Korzeniewska Ewa
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kowalińska Barbara
(1)
Kołodziej Agnieszka
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(55)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(91)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(146)
Język
polski
(145)
nieznany (polski)
(1)
Odbiorca
Rodzice
(43)
Nauczyciele
(39)
Dzieci
(23)
6-8 lat
(20)
Pedagodzy
(19)
Szkoły podstawowe
(18)
0-5 lat
(14)
9-13 lat
(12)
Logopedzi
(11)
Psycholodzy
(10)
Terapeuci zajęciowi
(10)
Terapeuci
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(6)
Przedszkola
(6)
Psychoterapeuci
(5)
Szkoły specjalne
(5)
14-17 lat
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Młodzież
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Dziecko autystyczne
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły wyższe
(2)
0-5lat
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Klasa 4-8
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Opiekunowie małych dzieci
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Wychowawcy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Temat
Autyzm
(19)
Dziecko autystyczne
(16)
Kompetencje społeczne
(11)
Uczucia
(11)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(10)
Kompetencje komunikacyjne
(9)
Język polski
(8)
Korekcja mowy
(7)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(7)
Dzieci
(6)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Logopedia
(6)
Nauczanie początkowe
(6)
Spółgłoski
(6)
Wymowa
(6)
Zespół Aspergera
(6)
Bajkoterapia
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Dziecko z zespołem Aspergera
(5)
Kompetencje emocjonalne
(5)
Nauczanie
(5)
Osoby z autyzmem
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Zaburzenia mowy
(5)
Agresywność
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Dziecko
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Gry i zabawy
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Mowa
(4)
Pory roku
(4)
Samodzielność
(4)
Terapia logopedyczna
(4)
Terapia zabawą
(4)
Wychowanie
(4)
Zwyczaje
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Edukacja włączająca
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Młodzież
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Rodzina
(3)
Rozwój psychospołeczny
(3)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(3)
Trening umiejętności społecznych
(3)
Trudne sytuacje życiowe
(3)
Uczniowie
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(3)
Zachowanie
(3)
Arteterapia
(2)
Biblioterapia
(2)
Czytanie globalne
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Echolalia
(2)
Gniew
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Higiena
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Jesień
(2)
Lato
(2)
Leczenie
(2)
Lęk
(2)
Metoda Montessori
(2)
MÓWik (oprogramowanie)
(2)
Mózg
(2)
Pomoc psychologiczna
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Praca domowa ucznia
(2)
Przyroda
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Regulacja emocji
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rysowanie
(2)
Socjalizacja
(2)
Spostrzeganie
(2)
Sprawność motoryczna
(2)
Słownictwo
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Afazja
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anoreksja
(1)
Asertywność
(1)
Autodestruktywność
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bulimia
(1)
COVID-19
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(41)
Ćwiczenia i zadania
(24)
Materiały pomocnicze
(18)
Karty pracy ucznia
(13)
Scenariusz zajęć
(13)
Opracowanie
(9)
Książka z przewagą ilustracji
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Wydawnictwa dla dzieci
(5)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Monografia
(3)
Poradniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Gry i zabawy
(2)
Karty pracy
(2)
Poezja dziecięca polska
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Program nauczania
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Stan badań
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci z deficytami
(1)
Łatwe opowiadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(76)
Psychologia
(30)
Językoznawstwo
(13)
Medycyna i zdrowie
(10)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
146 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(To Ma Ręce i Nogi!)
Książeczka zawiera 48 wierszyków oraz opisów zabaw związanych z tymi rymowankami. Zabawy mają na celu rozwijanie koordynacji ruchowej rąk, przede wszystkim dłoni i palców. Dziecko uczy się trudnej sztuki wykonywania w tym samym czasie dwóch różnych czynności, każdej inną ręką. Czynnościom tym towarzyszy rytmiczny wierszyk wypowiadany jednocześnie przez dorosłego i dziecko, dzięki czemu zabawa jest również ćwiczeniem uwagi i pamięci słuchowej. Wierszyki i zabawy zawarte w książeczce przeznaczone są przede wszystkim dla starszych przedszkolaków oraz dla najmłodszych uczniów. Bez trudu przeprowadzi je nie tylko nauczyciel czy terapeuta, ale także rodzic, babcia lub dziadek. Gandalf.com.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043510 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia w Kopicach
Brak informacji o dostępności: sygn. 745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 042747 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 7 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. KM/7 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci i nastolatki z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z odruchowym, intuicyjnym okazywaniem ciepłych uczuć: sympatii i miłości. Nierzadko nie rozumieją, że ich rodzice, rodzeństwo i przyjaciele potrzebują czułości. Jeszcze większe wyzwanie stanowi dla nich wyrażanie sympatii do nauczycieli, zaprzyjaźnionych terapeutów lub przyjaciół rodziny. Tony Attwood i Michelle Garnett – eksperci w dziedzinie autyzmu z wieloletnim doświadczeniem – przedstawiają autorski program terapii poznawczo-behawioralnej, dzięki któremu chłopcy i dziewczęta z zaburzeniami ze spektrum autyzmu nauczą się rozpoznawać oraz wyrażać sympatię i miłość w taki sposób, który będzie sprawiał radość zarówno im, jak i osobom z ich otoczenia. Zaprezentowane w książce ćwiczenia umożliwią dzieciom i nastolatkom z ASD odczytywanie swoich emocji oraz uczuć innych osób na podstawie zachowania, gestów lub słów, a także ułatwią wybór właściwej reakcji. Program stworzono z myślą o nauczycielach, psychologach i terapeutach, którzy mogą go realizować z dzieckiem indywidualnie lub z grupą od dwóch do sześciu osób. Attwood i Garnett przedstawiają nowe, pozytywne ujęcie zaburzeń ze spektrum autyzmu, co jest potrzebne i mile widziane. Ich program zawiera wskazówki, jak uczyć dzieci z autyzmem przeżywania oraz wyrażania sympatii i miłości, czyli umiejętności niezbędnych człowiekowi i kluczowych dla funkcjonowania w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 042956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasadniczą częścią książki są lekcje pozwalające młodemu człowiekowi z autyzmem bądź zespołem Aspergera wykształcić kompetencje przydatne na co dzień. Umiejętności te są związane z konkretnymi sytuacjami, z jakimi wszyscy stykamy się w dorosłym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W okresie dorastania rozwój społeczny i status dziecka w grupie rówieśniczej mają kluczowe znaczenie. Nastolatkom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) interakcje społeczne nie przychodzą naturalnie, więc młodzi ludzie często potrzebują wsparcia, by nauczyć się, jak postępować. Książka Menu umiejętności społecznych i życiowych prezentuje przystępne strategie, które pomogą nastolatkom z ASD nawiązać kontakt i zbudować więź z innymi osobami w domu, w szkole, w pracy, a także podczas spotkań ze znajomymi oraz w trakcie codziennych interakcji z sąsiadami. Wykorzystanie schematu menu pozwala łatwiej rozpoznać trzy etapy każdej interakcji: jej rozpoczęcie („przystawkę”), rozwinięcie („danie główne”) i zakończenie („deser”). Liczne kwestionariusze, szablony i przykładowe scenariusze społeczne zachęcą uczniów do przemyślenia odpowiedzi oraz do rozważenia, jak druga osoba mogłaby zareagować na ich słowa. Przećwiczenie prostych strategii i rozwiązanie zestawu codziennych zadań społecznych korzystnie wpłynie na ocenę własnych możliwości, zwiększy pewność siebie i rozwinie umiejętności życiowe osób z ASD. Książka będzie przydatnym narzędziem dla wszystkich nastolatków i młodych dorosłych z trudnościami w inicjowaniu i podtrzymywaniu interakcji społecznych, a także dla ich rodziców, nauczycieli oraz terapeutów. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 044006 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 042764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043274 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas kilkunastoletniej pracy terapeutycznej z dziećmi z zespołem Aspergera, ich rodzicami i nauczy­cielami autorki poradnika – psycholożki specjalizujące się w diagnozie i terapii dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi – opracowały zbiór sposobów radzenia sobie z trudnościami, które towarzyszą osobom dotkniętym tym zaburzeniem w sytuacjach społecznych. W książce znajdziesz: • dokładne opisy objawów zespołu Aspergera; przykłady zachowań, które możesz zaobserwować u swojego podopiecznego; • praktyczne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych dla dziecka; • liczne przykłady historyjek społecznych; • szczegółowo rozpisane zasady popularnych gier i zabaw; • i inne porady przydatne w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera. (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna to dwutomowa monografia wieloautorska, której współtwórcami są pracownicy naukowi z różnych dziedzin wiedzy, zajmujący się przy tym problematyką logopedyczną, reprezentujący wszystkie znaczące ośrodki akademickie w Polsce. Wśród autorów są także czynni logopedzi. Poszczególne części monografii pod różnym kątem prezentują najważniejsze zagadnienia z zakresu logopedii związanej z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Problematyka ta ukazana jest w szerokim ujęciu, co sprawia, że czytelnik znajdzie w książce bogaty i różnorodny zasób wiadomości teoretycznych i praktycznych z zakresu profilaktyki, diagnozy i terapii logopedycznej." Z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043638/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej