Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(5)
Placówka
Biblioteka główna
(4)
Czytelnia
(1)
Zbiory Pedagogiczne
(6)
Autor
Biernacka Michalina
(1)
Cieśla-Korytowska Maria (1947- )
(1)
Cynarski Wojciech Jan (1965- )
(1)
Frysztacki Krzysztof (1949- )
(1)
Janowska Iwona
(1)
Jedliński Jakub
(1)
Jeffrey Ian
(1)
Kania Ireneusz
(1)
Kozloff Max
(1)
Macioti Maria Immacolata
(1)
Markowski Michał Paweł (1962- )
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Przyboś Adam
(1)
Sugiera Małgorzata
(1)
Tarasiewicz Bogumiła
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
0-5 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele polonijni
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Czas wolny od pracy
(1)
Dramat
(1)
Dramat polski
(1)
Emisja głosu
(1)
Fotografia
(1)
Fotografowie
(1)
Hobby
(1)
Język polski
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Komparatystyka
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Literatura
(1)
Magia
(1)
Metody nauczania
(1)
Michał Korybut Wiśniowiecki (król Polski ; 1640-1673)
(1)
Mitologia
(1)
Mrożek, Sławomir (1930- )
(1)
Naród
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Odpoczynek
(1)
Polska
(1)
Tematy i motywy
(1)
Teoria literatury
(1)
Turystyka
(1)
Wymowa
(1)
Zielarstwo
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Książka do kolorowania
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Rymowanki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorka proponuje inspirujący zestaw technik ludycznych, które umożliwiają sterowaną zabawę z dzieckiem, dzięki czemu dorośli mogą skutecznie stymulować rozwój mowy i języka swoich podopiecznych, w naturalny sposób wzmacniając przy tym bliskie relacje w rodzinie. Ludyczny charakter Maluchodźwięków ma dodatkowy walor – służy pobudzeniu i podtrzymaniu motywacji dziecka do zabaw z językiem. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza w przypadku rodzin wielojęzycznych, w których może pojawić się, skądinąd zrozumiała, konkurencja między językami i niechęć dziecka do używania jednego z języków – najczęściej tego, który jest dla niego mniej dostępny. (…) należy podkreślić, iż Maluchodźwięki Michaliny Biernackiej są bardzo ciekawą i potrzebną pomocą dydaktyczną, rozwijającą percepcję słuchową i artykulację dzieci jedno- i wielojęzycznych. Książeczka ma bardzo dobry tytuł, trafnie oddający jej zawartość i „chwytający” za ucho. Część wstępna, przeznaczona dla osób dorosłych, jest napisana familiarnym, przyjaznym dla odbiorcy językiem, który ma charakter dialogu z rodzicami/opiekunami. Jak powszechnie wiadomo „potrzeba jest matką wynalazku”, dlatego często najciekawsze i najbardziej skuteczne materiały edukacyjne powstają właśnie z osobistych pobudek rodziców. Tak stało się i w tym przypadku. Połączenie doświadczenia mamy oraz zawodowca – językoznawcy, logopedy i glottodydaktyka, współpracującego z rodzinami dwu- i wielojęzycznymi za granicą, przyniosło jak najlepsze rezultaty. Z recenzji dr Agnieszka Rabiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 040224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodyka Nauczania Języka Polskiego jako Obcego ; 8)
Tematyka publikacji wpisuje się w szeroki kontekst zagadnień związanych z przygotowaniem się nauczyciela do zajęć z języka obcego. Część teoretyczna omawia istotę i rolę planowania dydaktycznego w odniesieniu do działu programowego, jednostki metodycznej, lekcyjnej i zadaniowej. W części drugiej zamieszczono propozycję planu wynikowego oraz przykłady konspektów lekcji języka polskiego jako obcego. Publikacja pokazuje praktyczny aspekt nauczycielskich działań planistycznych opartych na zasadach podejścia zadaniowego ESOKJ. Adresowana jest do nauczycieli języków obcych oraz studentów przygotowujących się do podjęcia pracy w tym zawodzie. [Azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043683 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 041923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 94(438).04 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 821.162.1(091)A/Z (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej