Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia
(1)
Zbiory Pedagogiczne
(1)
Autor
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Stres zawodowy
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
XXI wiek
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja kierowana jest do szerokiego grona odbiorców – pracowników, przełożonych, klientów organizacji działających w różnych sektorach życia publicznego. Według deklarowanego przez Autorkę zamierzenia, ma stanowić wsparcie w formalnych kontaktach społecznych, kiedy z różnych powodów komunikacja z drugą osobą (osobami) jest utrudniona, wymaga szczególnej uwagi, zaangażowania, opanowania emocji. To bardzo cenna i potrzebna inicjatywa […] […] Publikacja „trafia” w czas i potrzeby czytelników. O jej unikatowości i wartości przesądza tematyka, proporcjonalne i harmonijne połączenie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Warto też podkreślić poruszenie rzadko obecnego w literaturze tego typu wątku aktualnego, zgodnego z bieżącym stanem prawnym sposobu rozumienia pojęcia „osoby ze szczególnymi potrzebami i w trudnych sytuacjach” oraz konsekwencji jego stosowania w praktyce kontaktów z klientami/ odbiorcami usług. […] […] Szczególnym, praktycznym i wartościowym elementem książki są różnego rodzaju narzędzia (testy, ćwiczenia, techniki) pozwalające w podstawowym zakresie ocenić swoje kompetencje komunikacyjne […]. Stanowi [to] cenny materiał w działaniach szkoleniowych, ale też w samorefleksji i samorozwoju pracowników i przełożonych, nie tylko osób pozostających w bezpośrednim kontakcie z klientami. […] Z recenzji dr hab. Małgorzaty Kisilowskiej-Szurmińskiej, prof. UW
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 044056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; t. 108)
Podczas 14. Forum Młodych Bibliotekarzy poruszono wiele istotnych kwestii, które dotyczą pracy bibliotekarskiej. Jak wskazuje hasło edycji – „Biblioteka w sercu”, myślą przewodnią konferencji było postrzeganie zawodu bibliotekarza jako pasji oraz misji. Uczestnicy zastanawiali się czy praca w bibliotece może być drogą do spełnienia zawodowego, a także możliwością wszechstronnego rozwoju. Tematyka artykułów, które znajdziemy w publikacji „Biblioteka w sercu – jak być bibliotekarzem XXI wieku?” dotyczy m.in. realizacji międzynarodowych programów mobilności w bibliotece, promocji czytelnictwa czy wykorzystywania komiksów oraz nowoczesnych technologii na zajęciach. Autorzy w swoich referatach dzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi architektury i budownictwa bibliotek, wnioskami z realizacji zagranicznych projektów oraz rekomendacjami nowych form pracy z czytelnikiem. Ważnymi głosami są także doświadczenia pracy międzypokoleniowej w bibliotece, które mogą stanowić cenne wskazówki w rozwoju zawodowym. Tematy podjęte na Forum dotyczyły też kwestii zarządzania sobą w czasie, wykorzystania nowych technologii w pracy z czytelnikiem oraz projektowania uniwersalnego w bibliotece.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 023 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej