64649
Książka
W koszyku
Cz. 1: Efekty terapii osób z autyzmem; Ewa Pisula: Efektywność działań terapeutycznych podejmowanych wobec dzieci z autyzmem; Urszula Gałka: Analiza porównawcza zmian w rozwoju psychoruchowym i funkcjonowaniu społecznym dzieci z autyzmem w przebiegu rocznego procesu terapeutycznego; Małgorzata Sekułowicz: Efekty terapii dziecka z autyzmem- studium przypadku; Cz. 2: Zastosowanie metod behawioralnych w pracy z osobami z autyzmem; Monika Suchowierska: Nauczanie dzieci z autyzmem zachowań werbalnych - dwa uzupełniające się podejścia; Rafał Kawa: Rozwijanie umiejętności niezbędnych w nabywaniu mowy; Jacek Kozłowski: Zachowania trudne u osób z zaburzeniami rozwojowymi: behawioralny model diagnozy, terapii i profilaktyki; Cz. 3: Uzupełniające i alternatywne metody terapii; Dorota Danielewicz: "Czas podłogowy" w pracy z dzieckiem z autyzmem; Maja Swenson: Metoda Opcji: filozofia, terapia, sposób na życie -refleksje wolontariusza; Bernadetta Szczupał: Miejsce biblioterapii w procesie rewalidacji dziecka z autyzmem; Justyna Otto: Dogoterapia w terapii autyzmu; Karolina Przewłoka: Wykorzystanie hipoterapii w terapii dzieci z autyzmem; Dorota Danielewicz, Ewa Pisula: Kontrowersje wokół ułatwionej komunikacji; Cz. 4: Wspieranie rozwoju osób dorosłych z autyzmem; Katarzyna Radtke, Tomasz Mioduszewski: Doświadczenia Dziennego Centrum Aktywności dla Dorosłych Osób Autyzmem w Gdyni przy Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku; Roman Ignasiak, Piotr Krawczyk: Formuła warsztatu terapii zajęciowej. [k]
Status dostępności:
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 042478 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Cz. 1: Efekty terapii osób z autyzmem; Ewa Pisula: Efektywność działań terapeutycznych podejmowanych wobec dzieci z autyzmem; Urszula Gałka: Analiza porównawcza zmian w rozwoju psychoruchowym i funkcjonowaniu społecznym dzieci z autyzmem w przebiegu rocznego procesu terapeutycznego; Małgorzata Sekułowicz: Efekty terapii dziecka z autyzmem- studium przypadku; Cz. 2: Zastosowanie metod behawioralnych w pracy z osobami z autyzmem; Monika Suchowierska: Nauczanie dzieci z autyzmem zachowań werbalnych - dwa uzupełniające się podejścia; Rafał Kawa: Rozwijanie umiejętności niezbędnych w nabywaniu mowy; Jacek Kozłowski: Zachowania trudne u osób z zaburzeniami rozwojowymi: behawioralny model diagnozy, terapii i profilaktyki; Cz. 3: Uzupełniające i alternatywne metody terapii; Dorota Danielewicz: "Czas podłogowy" w pracy z dzieckiem z autyzmem; Maja Swenson: Metoda Opcji: filozofia, terapia, sposób na życie -refleksje wolontariusza; Bernadetta Szczupał: Miejsce biblioterapii w procesie rewalidacji dziecka z autyzmem; Justyna Otto: Dogoterapia w terapii autyzmu; Karolina Przewłoka: Wykorzystanie hipoterapii w terapii dzieci z autyzmem; Dorota Danielewicz, Ewa Pisula: Kontrowersje wokół ułatwionej komunikacji; Cz. 4: Wspieranie rozwoju osób dorosłych z autyzmem; Katarzyna Radtke, Tomasz Mioduszewski: Doświadczenia Dziennego Centrum Aktywności dla Dorosłych Osób Autyzmem w Gdyni przy Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku; Roman Ignasiak, Piotr Krawczyk: Formuła warsztatu terapii zajęciowej. [k]
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej