Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(80)
Form of Work
Książki
(76)
Publikacje dydaktyczne
(47)
Publikacje fachowe
(27)
Poradniki i przewodniki
(8)
Proza
(7)
Druki ulotne
(5)
Poezja
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(59)
unavailable
(12)
unknown
(11)
Branch
Biblioteka główna
(17)
Zbiory Pedagogiczne
(63)
Filia w Gnojnej
(1)
Filia w Kolnicy
(1)
Author
Borowska-Kociemba Agnieszka
(6)
Hinz Magdalena
(6)
Krukowska Małgorzata
(5)
Masłowska Joanna
(5)
Barańska Małgorzata
(3)
Dudek Sandra
(3)
Dudziec Kamila
(3)
Głuchowska Hanna
(3)
Jarosz Magdalena (pedagog)
(3)
Okuniewski Juliusz
(3)
Stojanowski Jacek
(3)
Tarczyńska-Płatek Agnieszka
(3)
Bentkowska Dorota
(2)
Busz Anna
(2)
Gubała Magdalena (1982- )
(2)
Kańciurzewska Anna
(2)
Konopacka Elżbieta
(2)
Krzyśpiak Wiktoria
(2)
Kłodnicka Olga
(2)
Naprawa Renata
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Arciszewska-Binnebesel Alina
(1)
Baranowska-Jojko Ewa
(1)
Barańska Małgorzata. Autor
(1)
Binek Lidia
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borowska Magdalena
(1)
Brodowska Joanna (1974- )
(1)
Bullock Claire
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Czerwonka Dagna
(1)
Gallos Sylwia
(1)
Gruzewski Kevin
(1)
Gubała Elżbieta (ilustratorka)
(1)
Gut Magdalena. Autor
(1)
Gut-Orłowska Magdalena
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Kaim Anna
(1)
Kalil Christine
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kołodziej Agnieszka
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Kuziel-Kalina Anna
(1)
Kuś Joanna (pedagog)
(1)
Lubner-Piskorska Anna. Autor
(1)
Mach Cecylia
(1)
Majewska Jolanta
(1)
Majewski Andrzej
(1)
Miechowska Anna
(1)
Mikita Anna
(1)
Muzyk Elżbieta
(1)
Nolewajka Natalia
(1)
Parcheta-Kołoszuk Małgorzata
(1)
Parikh Puja Trivedi
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Pelc Maria (ilustrator)
(1)
Pisula Ewa (1964- )
(1)
Półtorak Agata
(1)
Ratajczak Marta
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Sabik Magdalena
(1)
Sadowska-Krajewska Aleksandra
(1)
Sims Sean
(1)
Spychał Krzysztof
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Staszkiewicz Ewa
(1)
Szalewska Katarzyna
(1)
Szczepańska Krystyna
(1)
Szczypczyk Anna
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szwajkowska Elżbieta
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Wasilewska Joanna (pedagog)
(1)
Wegner-Jezierska Magdalena (1974- )
(1)
Winczewska Aneta
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Wyszyński Dariusz (pedagog)
(1)
Węglarz Joanna
(1)
Węglarz Joanna (psycholog)
(1)
Zając Paulina
(1)
Zając Paulina (pedagog)
(1)
Śnieżkowska-Bielak Elżbieta
(1)
Śnieżkowska-Bielak Elżbieta. Autor
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Year
2020 - 2025
(36)
2010 - 2019
(44)
Time Period of Creation
2001-
(58)
Country
Poland
(80)
Language
Polish
(79)
unknown (polski)
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(26)
Rodzice
(26)
Dzieci
(22)
6-8 lat
(20)
Szkoły podstawowe
(18)
Pedagodzy
(15)
0-5 lat
(14)
9-13 lat
(12)
Psycholodzy
(9)
Terapeuci zajęciowi
(9)
Logopedzi
(8)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(6)
Przedszkola
(6)
Terapeuci
(5)
14-17 lat
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Młodzież
(4)
Psychoterapeuci
(4)
Szkoły specjalne
(4)
Dziecko autystyczne
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
0-5lat
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Dorośli
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Grupa wiekowa Dzieci
(1)
Klasa 4-8
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Opiekunowie małych dzieci
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z zaburzeniami mowy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Wychowawcy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(7)
Subject
Uczucia
(10)
Język polski
(7)
Korekcja mowy
(7)
Kompetencje komunikacyjne
(6)
Spółgłoski
(6)
Wymowa
(6)
Bajkoterapia
(5)
Dzieci
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(5)
Kompetencje społeczne
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Dziecko autystyczne
(4)
Kompetencje emocjonalne
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Pory roku
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(4)
Zwyczaje
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Edukacja włączająca
(3)
Gry i zabawy
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Nauczanie
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rodzina
(3)
Trening umiejętności społecznych
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Agresywność
(2)
Arteterapia
(2)
Czytanie globalne
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Gniew
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Jesień
(2)
Komunikacja wspomagająca
(2)
Lato
(2)
Lęk
(2)
MÓWik (oprogramowanie)
(2)
Pomoc psychologiczna
(2)
Praca domowa ucznia
(2)
Przyroda
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Rysowanie
(2)
Słownictwo
(2)
Terapia zabawą
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Afazja
(1)
Asertywność
(1)
Biblioterapia
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Chorzy z afazją
(1)
Czynności
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dłoń
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry i zabawy ludowe
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Higiena
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kaligrafia
(1)
Karty dydaktyczne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Koordynacja ruchowa
(1)
Koszmary senne
(1)
Logopedia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motoryka mała
(1)
Mowa
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Młodzież z zaburzeniami mowy
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka pisania
(1)
Norma społeczna
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Subject: time
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(22)
Materiały pomocnicze
(18)
Poradnik
(16)
Scenariusz zajęć
(13)
Karty pracy ucznia
(12)
Książka z przewagą ilustracji
(6)
Opowiadania i nowele
(6)
Wydawnictwa dla dzieci
(5)
Opracowanie
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Karty pracy
(2)
Poezja dziecięca polska
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Gry i zabawy
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Program nauczania
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wiersze
(1)
Wydawnictwa dla dzieci z deficytami
(1)
Łatwe opowiadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(47)
Psychologia
(10)
Językoznawstwo
(9)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
80 results Filter
Book
In basket
Twórcze podróże plastyczne : wykorzystanie sztuki w terapii i arteterapii / Alina Arciszewska-Binnebesel. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020. - 56, [3] strony, [40] kart tablic luzem : ilustracje ; 31 cm.
Publikacja to zaproszenie do zabawy plastycznej zarówno młodszych, jak i dorosłych odbiorców. Zawiera ona propozycje różnorodnych aktywności plastycznych – od malowania, rysowania, tworzenia na płaszczyźnie, poprzez komponowanie przestrzenne z łatwo dostępnych materiałów, do tworzenia drobnych przedmiotów o charakterze użytkowym. Druga część zawiera zbiór szablonów formatu A4 i A3 do wykonywania kolorowych witraży. Książka może być źródłem inspiracji dla nauczycieli, terapeutów, rodziców oraz kreatywnej młodzieży. Przyda się również w trakcie zajęć z dziećmi i młodzieżą z różnorodnymi problemami edukacyjnymi i z niepełnosprawnościami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043436 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043302 (1 egz.)
Book
In basket
Co do czego pasuje? :gry i zabawy ortograficzne /Małgorzata Barańska. - Gdańsk :Wydawnictwo Harmonia,2011. - Teka (1 broszura, 20 k. tabl.) :il. kolor. ;31 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 042748 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 042754 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 811.162.1 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043143 (1 egz.)
Book
In basket
Trema, stres, lęk : ćwiczenia do pracy z emocjami dla dzeci i młodzieży / Lidia Binek. - Wydawnie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2025. - 67, [1] karta (w formie notatnika) : ilustracje ; 30 cm.
Książka powstała z myślą o wszystkich, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą. To zbiór gotowych kart pracy, z których mogą korzystać psychologowie, pedagodzy, terapeuci, rodzice i sami uczniowie. Zawarte w publikacji ćwiczenia dotyczą sfery emocjonalnej, związanej z wystąpieniami publicznymi, tremą, stresem i lękiem przed byciem ocenianym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 044063 (1 egz.)
Book
In basket
Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera / Agnieszka Borkowska. - Wydanie IV poprawione. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2018. - 90, [1] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autorka opisuje problemy, jakie napotyka w szkole zarówno uczeń z zespołem Aspergera, jak i nauczyciel podczas pracy z tym dzieckiem. Problemy, które często wynikają nie ze złej woli obu stron, a z braku porozumienia i wiedzy o odrębności odbioru świata przez osobę z całościowymi zaburzeniami rozwoju. Powyższy opis pochodzi o wydawcy. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043630 (1 egz.)
Book
In basket
Dzielę i łączę litery, sylaby, wyrazy to zbiór różnorodnych ćwiczeń służących usprawnianiu funkcji czytania, pisania oraz mówienia. Dedykowany jest osobom dorosłym z zaburzeniami językowymi, a także dzieciom i młodzieży w starszym wieku szkolnym. Publikacja zawiera 7 typów zadań. Każdy typ zadań posiada wiele przykładów po to, aby dana funkcja mogła być ćwiczona wielokrotnie. Uniwersalność ćwiczeń sprawia, że można je wykorzystywać w różnych celach edukacyjnych i terapeutycznych. Zadania mają na celu usprawnianie: • koncentracji uwagi, • spostrzegania wzrokowego, • analizy i syntezy głoskowej wyrazów, • analizy i syntezy sylabowej wyrazów, • analizy struktury literowej wyrazów, • przepisywania, • aktualizacji słów, • liczenia do 10, • kategoryzowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043972 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 4: LATO to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 2: ZIMA, Teczka 4: LATO. Teczka 4: LATO to ćwiczenia tematyczne dotyczące: o ważnych świąt przypadających na okres lata, o miejsca Polski w Europie i Unii Europejskiej, o polskich miast i ich zabytków, o domu, pomieszczeń i sprzętów domowych, o budowy ciała człowieka, zmysłów i emocji, o cech charakterystycznych lata, o bezpieczeństwa i telefonów alarmowych, o wakacji i podróżowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043764 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Funkcjonowanie osobiste i społeczne)
Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć. Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. W serii Funkcjonowanie osobiste i społeczne. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną znajdują się także: Teczka 1: JESIEŃ, Teczka 2: ZIMA, Teczka 4: LATO. Teczka 3: WIOSNA to ćwiczenia tematyczne dotyczące: o cech charakterystycznych wiosny, o ważnych świąt przypadających na okres wiosny, o prac ogrodowych w czasie wiosny, o zwierząt i ich domów, o zdrowego odżywiania się, o wiedzy o środowisku, o ekologii, o domu, pomieszczeń i obowiązków domowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 043766 (1 egz.)
Book
In basket
"Przez pory roku?" to propozycja pomocy dydaktycznej dla pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną oraz autyzmem. Prezentowane treści zostały wzbogacone symbolami MÓWik, co zwiększa grupę odbiorców kart o uczniów z zaburzeniami w komunikowaniu się. Publikacja może mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także w domu jako materiał wspomagający dla rodziców. Przeznaczona jest do pracy na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych, podczas zajęć rewalidacyjnych oraz zajęć rozwijających komunikację. Gandalf.com.pl
Układ materiałów i treści ćwiczeń odpowiadają zagadnieniom wymienionym w podstawie programowej. Uczeń podczas pracy z kartami doskonali przede wszystkim umiejętności związane z rozwojem słownika biernego i czynnego, w tym z komunikacją wspomagającą i alternatywną (AAC). Wzmacnia również swoje funkcje percepcyjno-motoryczne i poznawcze, a dzięki możliwości kontaktowania się z otoczeniem rozwija procesy emocjonalno-motywacyjne. Zakres ćwiczeniowy kart obejmuje przede wszystkim rozumienie mowy oraz nazywanie osób, przedmiotów, czynności i zjawisk przy pomocy komunikacji alternatywnej. Materiały zawierają symbole MÓWik, ilustracje, fotografie, wyrazy i krótkie zdania. Proponowane ćwiczenia, polegające na łączeniu obrazka z etykietą, ułatwiają proces nauki czytania, czyli kształtują umiejętność czytania globalnego. Gandalf.com.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 044071 (1 egz.)
Book
In basket
"Przez pory roku?" to propozycja pomocy dydaktycznej dla pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnością sprzężoną oraz autyzmem. Prezentowane treści zostały wzbogacone symbolami MÓWik, co zwiększa grupę odbiorców kart o uczniów z zaburzeniami w komunikowaniu się. Publikacja może mieć zastosowanie jako pomoc dydaktyczna w placówkach edukacyjnych, a także w domu jako materiał wspomagający dla rodziców. Przeznaczona jest do pracy na wszystkich etapach edukacji w klasach integracyjnych, oddziałach edukacyjno-terapeutycznych, podczas zajęć rewalidacyjnych oraz zajęć rozwijających komunikację. Gandalf.com.pl
Układ materiałów i treści ćwiczeń odpowiadają zagadnieniom wymienionym w podstawie programowej. Uczeń podczas pracy z kartami doskonali przede wszystkim umiejętności związane z rozwojem słownika biernego i czynnego, w tym z komunikacją wspomagającą i alternatywną(AAC). Wzmacnia również swoje funkcje percepcyjno-motoryczne i poznawcze, a dzięki możliwości kontaktowania się z otoczeniem rozwija procesy emocjonalno-motywacyjne. Zakres ćwiczeniowy kart obejmuje przede wszystkim rozumienie mowy oraz nazywanie osób, przedmiotów, czynności i zjawisk przy pomocy komunikacji alternatywnej. Materiały zawierają symbole MÓWik, ilustracje, fotografie, wyrazy i krótkie zdania. Proponowane ćwiczenia, polegające na łączeniu obrazka z etykietą, ułatwiają proces nauki czytania, czyli kształtują umiejętność czytania globalnego. Gandalf.com.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
Brak informacji o dostępności: sygn. M 044070 (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera dziewięć bajek terapeutycznych. Ich głównym zadaniem jest przezwyciężanie i redukowanie lęku u dzieci, a także opowiadanie o znaczeniu emocji w życiu. Sympatyczni bohaterowie bajek przedstawiają różne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach, z którymi musi zmierzyć się także każde dziecko. Dzięki opowiadaniom maluchom łatwiej będzie opanować strach przed hałasem czy ciemnością. Młodzi czytelnicy dowiedzą się, czym jest cień, tęsknota i melancholia, a także nauczą się posłuszeństwa i odpowiedzialności za innych. Na zakończenie odprężą się i uspokoją przy bajkach relaksacyjnych. [nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna
There are copies available to loan: sygn. BT (2 egz.)
Book
In basket
(W Trosce o Harmonijny Rozwój Dzieci)
Socjoterapia to coraz częściej stosowana forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi oraz zaburzeniami zachowania. Dzięki tego typu terapii zwiękasza się możliwość udzielania pomocy jednostkom nieprzystosowanym społecznie, wzrastajacych w rodzinach dysfunkcyjnych, czy dzieciom sprawiajacym trudności wychowawcze. Prezentowana publikacja stanowi pomoc dla pedagogów, psychologów, terapeutów, którzy w swej codziennej pracy mierzą się z różnego rodzaju trudnościami przejawianymi przez dzieci. Książka łączy rozważania teoretyczne dotyczące oddziaływań socjotrapeutycznych z programem zajęć dla dzieci w młodszym wieku szkolnym. [z okładki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043597 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043091 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043406 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again