Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(4)
unknown
(2)
Branch
Biblioteka główna
(3)
Czytelnia
(1)
Zbiory Pedagogiczne
(2)
Author
Żylińska Marzena
(2)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Hirschberg Aleksander (1847-1907). Autor
(1)
Robótka Halina
(1)
Tymowski Michał (1941- )
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Mózg
(2)
Nauczanie
(2)
Uczenie się
(2)
Antropologia
(1)
Biblioterapia
(1)
Biurowość
(1)
Etnologia
(1)
Kolonializm
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura
(1)
Maryna Mniszchówna (carowa Rosji ; ca 1588-1614)
(1)
Młodzież
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wojny polsko-moskiewskie (1604-1634)
(1)
Zaburzenia związane z używaniem środków uzależniających i odurzających
(1)
Subject: time
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Europa
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Publikacja naukowa
(1)
Domain
Historia
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Książka jest poświęcona problematyce wykorzystania biblioterapii w młodzieżowej edukacji rówieśniczej z zakresu profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia. Punktem wyjścia uczyniono tutaj charakterystykę zagrożeń wieku dorastania oraz główne założenia profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia. Przedstawiono także teoretyczne założenia biblioterapii i zaproponowano jej wykorzystanie w działaniach profilaktycznych oraz scharakteryzowano toruński „Programu młodzieżowych liderów profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia”. Podjęto również próbę usystematyzowania działań biblioterapeutycznych w programach profilaktycznych. Kluczowym elementem rozprawy są wyniki eksperymentu biblioterapeutycznego przeprowadzonego wśród nastolatków uczestniczących w programie liderskim w 2007 i 2008 roku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 043729 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna
There are copies available to loan: sygn. 94(438).04 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 00 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Zbiory Pedagogiczne
There are copies available to loan: sygn. M 042959 (1 egz.)
Book
In basket
Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi to książka, w której zostały zebrane wnioski płynące z neuronauk. Dzięki postępowi tych nauk możemy dziś zweryfikować stosowane w domach, w przedszkolach i szkołach metody nauczania. Neurobiolodzy obalają wiele wygodnych dla rodziców i nauczycieli mitów i pokazują, jak wiele zależy od nas dorosłych. To my, tworząc określone środowisko, decydujemy o tym, czym będą zajmować się dzieci. Ich aktywność znajduje odzwierciedlenie w strukturze sieci neuronalnej, można nawet powiedzieć, że rzeźbi ich mózgi. Dlatego z wnioskami płynącymi z neuronauk powinni zapoznać się zarówno rodzice, nauczyciele, jak i studenci kierunków pedagogicznych, a także wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej wykorzystać potencjał dzieci. Jeśli szkoła ma być źródłem prawdy o świecie, sama nie może ignorować wiedzy o tym, jak przebiegają procesy uczenia się.[http://www.wydawnictwoumk.pl].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka główna
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again