Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
Zbiory Pedagogiczne
(13)
Autor
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Grandin Temple (1947- )
(2)
Bogdashina Olga
(1)
Delaney Tara
(1)
Griffin Simone
(1)
Hudson Diana
(1)
Kuś Joanna (pedagogika)
(1)
Lillard Paula Polk (1931- )
(1)
Melillo Robert
(1)
Micheli Enrico
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Myers Jennifer McIlwee
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Różańska-Gał Anna
(1)
Sandler Dianne
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szewczyk Andrzej
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Welsche Mone
(1)
Xaiz Cesarina
(1)
Świątek-Brzezińska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Rodzice
(5)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Autyzm
(7)
Dziecko autystyczne
(6)
Gry i zabawy ruchowe
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Leczenie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Terapia zabawą
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dysgrafia
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dyspraksja
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Fizjoterapia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neurofizjologia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pisanie
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Spostrzeganie
(1)
Style poznawcze
(1)
Uczenie się
(1)
Wychowanie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Opracowanie
(3)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043180 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogaty zbiór praktycznych wskazówek, pomagających wspierać dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka wyjaśnia naturę tych problemów, ich wpływ na uczenie się i przedstawia proste strategie radzenia sobie z nimi. Książka Diany Hudson powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich nauczycieli i może być równie przydatna dla rodziców. Alison Thompson, założycielka ADHD Kids
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043345 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043329 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Efektywna komunikacja z osobami ze spektrum autyzmu. 35 wskazówek dla specjalistów" pozwala lepiej zrozumieć osoby dotknięte spektrum oraz oswajać w społeczeństwie temat ASD. Osoby ze spektrum autyzmu, ze względu na towarzyszące im zaburzenia, często są odsuwane przez społeczeństwo i traktowane z dystansem. Dlatego tak ważne jest lepsze zrozumienie ich zachowań i potrzeb, po to, aby pomóc im w jak najlepszej adaptacji. W książce "Efektywna komunikacja z osobami ze spektrum autyzmu. 35 wskazówek dla specjalistów" znajduje się szereg porad, które przydadzą się przede wszystkim specjalistom pracującym z osobami ze spektrum - nauczycielom, terapeutom i opiekunom. Punktem wyjścia do skutecznej komunikacji jest zrozumienie drugiej strony, znajomość jej obaw, lęków, potrzeb i skłonności. Ta pozycja jest ważna tym bardziej, że obecnie w Polsce u bardzo wielu osób diagnozowane jest spektrum autyzmu. Dla każdego specjalisty, który pracuje z osobami z ASD, będzie cenną lekcją i wskazówką do tego, jak efektownie rozmawiać z kimś, dla kogo komunikacja może być dużym wyzwaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043962 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i prosić o pomoc. Rodzice i nauczyciele osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mają znaczący wpływ na funkcjonowanie swoich wychowanków w świecie. Książka zawiera wiele konkretnych przykładów, jak rozwijać umiejętności ważne w codziennym życiu. Jennifer McIlwee Myers pisze z wyjątkowej perspektywy - zespół Aspergera rozpoznano u niej dopiero w wieku dorosłym, z kolei u jej brata autyzm zdiagnozowano jeszcze w dzieciństwie. Dzięki temu Czytelnik może utwierdzić się w przekonaniu, że świadome rozwijanie umiejętności życiowych u osób z autyzmem lub zespołem Aspergera jest bardzo ważne od najmłodszych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043684 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znany na całym świecie specjalista Gavin Reid w swojej książce skupia się na dzieciach, młodzieży oraz osobach dorosłych dotkniętych dysleksją. Wyjaśnia istotę tego zaburzenia i wielostronnie je charakteryzuje, uwzględniając między innymi czynniki biologiczne, kulturowe i językoznawcze. Ukazuje przy tym różne aspekty systemu szkolnictwa (dotyczące zarządzania szkołą, programu nauczania, polityki rządów, stylów i strategii uczenia się), które mają wpływ na życie i edukację uczniów zmagających się z trudnościami w czytaniu. Autor przekonuje, że radzenie sobie z dysleksją zależy przede wszystkim od wypracowania skutecznego sposobu uczenia się i odpowiedniego sposobu nauczania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043595 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Domek terapeutyczny…" ma za zadanie zachęcić rodziców do podejmowania działań terapeutycznych (z zakresu logopedii, bajkoterapii, terapii SI i innych) we własnym domu i w trakcie codziennych aktywności. Pokazuje, jak prowadzić zabawę z dzieckiem, aby - poza radością obu stron - przynosiła ona również pomoc w dokonywaniu postępów i była stymulacją określonych funkcji rozwojowych. Ideą poradnika jest wykorzystywanie przedmiotów znajdujących się pod ręką. Dlatego po przeczytaniu którejkolwiek ze 100 propozycji rodzic będzie mógł ją od razu zrealizować, bez wychodzenia z domu ani konieczności inwestowania czasu i pieniędzy w dodatkowe zakupy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest ukazanie koncepcji Sherborne jako ugruntowanego teoretycznie podejścia z zakresu ukierunkowanej na relacje pedagogiki ruchu oraz jego rozszerzenie. Oprócz przystępnego i wyczerpującego wprowadzenia publikacja zawiera konkretne wskazówki oraz dokładny opis aktywności i zabaw w odniesieniu do określonych elementów składowych koncepcji Weroniki Sherborne. Dzięki temu praktykujący pedagodzy oraz studenci mają możliwość zapoznania się z praktyczną stroną tej metody, przydatnej w pracy zarówno z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu lub zaburzeniami zachowania, jak i z osobami, których rozwój przebiega prawidłowo. Korzystanie z książki ułatwia jej przejrzysta struktura oraz zdjęcia przedstawiające ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 043392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Cesariny Xaiz i Enrica Michelego, specjalistów zajmujących się sychomotoryką i terapią, oprócz podstaw teoretycznych zawiera zbiór konkretnych zabaw i aktywności wspomagających rozwój dziecka z autyzmem oraz innymi zaburzeniami. Propozycje włoskich autorów dotyczą przede wszystkim porozumiewania się z dziećmi z zaburzeniami w różnych obszarach: kontaktów społecznych komunikacji umiejętności rozwijania zainteresowań i różnicowania swoich aktywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory Pedagogiczne
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 043720 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej